fredag 17 januari 2014

Översnöat växthus och tillsammans kan vi påverka !



När äntligen snön kom blev det julstämning runt växthuset - några veckor för sent bara men njutbart ändå !

Tillsammans kan vi påverka !

Tack till alla som skrev kommentarer i förra inlägget om trädgårdsprogrammet Trädgårdskampen !
Vi trädgårdsbloggare är rörande överens om vilket sorts trädgårdsprogram vi vill se på TV oavsett om vi kommer från Sverige, Norge, Danmark eller Finland.

Jag har mailat inlägget med alla era kommentarer (via länk) till pressansvarig på SVT och fått svar. Förhoppningen är att berörda kommer att läsa alla kommentarer och ta till sig vilken sorts trädgårdsprogram vi vill se på TV. För det är ju ändå  vi som är målgruppen. Och den här målgruppen är svältfödd på bra svenskt trädgårdsprogram liknande trädgårdsprogrammen i England som förmedlar trädgårdskunskap på en seriös nivå.

Så fortsätt skriva dina synpunkter i förra inlägget under kommentarer och var med och påverka !

Ha det så bra alla trädgårdsvänner !
Kram/Isa

1 kommentar:

  1. Jag ska se nästa program så jag kan yttra mig om det. Har förstå att det inte bara är trädgårdsintresserade som ogillar det.
    Ha en fin helg
    kram Meta

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa