lördag 11 december 2010

Hallelujah !



Förra året i december under pepparkaksbak och pyssel i köket spelade jag nästan sönder Peter Jöbacks jul-CD .. särskilt spår 8 gick om och om igen ... Halleluja !

I år får det bli Susan Boyle som får axla Peters mantel .. med sin avskalade version av Hallalujah ... som gör att man kommer till ro och bara sätter sig ner och stirrar rakt ut genom fönstret ... samtidigt som Susans röst för en mot en ny himmelsk dimension där ute !

Lyssna och kliv in en atmosfär av lugn och ro !

6 kommentarer:

  1. Guuuuuud så vackert! Jag lyssnade och njöt och kunde inte stoppa tårarna som rann nedför mina kinder! Den här CD måste jag bara köpa!

    KRAM Evelyn

    SvaraRadera
  2. En av mina favoritlåtar! Älskar Peter Jöbacks version, men den här var ok den också!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. I Love this song and have heard it sung with many different versions but Susan makes it sound magical. I'm getting my son to download this. Thanks for sharing
    Beautiful Third Advent to you.
    Rosemary...X

    SvaraRadera
  5. En vacker sång du bjuder på.
    Önskar dig en fin tredja advent,
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Det är så härligt när man bli påverkad känslomässigt av musik!
    Kram fr.mig

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa